English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Kendra: Ποτέ δεν μου άρεσε η γύμνια μου


"Ποτέ μου δεν συνήθισα στην ιδέα ότι είμαι γυμνή". Ποιος το λέει αυτό; Η Kendra Wilkinson, μία πρώην ένοικος της έπαυλης του Hugh Hefner και πρωταγωνίστρια σε αρκετά εξώφυλλα του Playboy.

Η παραπάνω παραδοχή προκαλεί εντύπωση. Διότι η Kendra έγινε γνωστή για το (γυμνό της) κάλλος της και όχι για το...


πνεύμα της.

Τι λέει η ίδια; Ότι είναι εξαιρετικά ντροπαλή και κοκκινίζει ακόμα και στις απλές αναφορές για σεξ...

"Για να πω την αλήθεια, όποτε έπρεπε να ποζάρω για εξώφυλλα του Playboy, φοβόμουν τόπο πολύ, κάλυπτα αμέσως το κορμί μου, σαν να φώναζα "βιαστείτε!"

"Είμαι περήφανη για τις φωτογραφίσεις μου, αλλά ποτέ δεν συνήθισα στην ιδέα ότι είμαι γυμνή. Ποτέ δεν τα κατάφερα και ούτε πρόκειται να το κάνω ξανά στο μέλλον", προσθέτει.

"Ούτε και ξέρω γιατί το έκανα έτσι κι αλλιώς. Είναι περίεργο. Αλλά και εγώ είμαι περίεργος άνθρωπος, ένα εντελώς διαφορετικό πλάσμα", καταλήγει η Kendra, η οποία εδώ και καιρό εγκατέλειψε την έπαυλη του Hefner, παντρεύτηκε και έχει και μωρό...








Πηγή : nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου